والدین گرامی به این نکات مهم توجه کنید.
١.لطفا به برنامه کلاسی فرزندانتان بیشتر توجه کنید.باید تمامی کتاب ها و دفترها طبق برنامه هرروز به مدرسه آورده شود.حتی والدینی که راهشون نزدیکه دیگه من تماس نمیگیرم که کتاب هارو بیارید.فقط پوئن منفی برای دانش آموز درنظر گرفته میشه.
به تکالیفی که قراره منزل انجام بشه بیشتر توجه کنید.دانش آموزان تکالیفو یادداشت میکنندو انجام میدن طبق همون.هدف من از گذاشتن تکالیف درسایت آگاهی شما پدرومادر عزیز و نظارت بر انجام درسته.
کتاب نگارش درس اول تماما باید انجام شده باشه و فعلا هرزمان دربرنامه فارسی دارند نگارش همراه بیارند.شعر خبر داغ رو باید حفظ باشند.
دانش آموزان باید معانی درس و شعر و کلمات سخت را تماما برای روز دوشنبه یاد گرفته باشند نه اینکه معانی شعر رو حفظ کنند.روش من مفهومی کار کردنه و وقت میذارمو ودرس هارو بصورت مفهومی تو کلاس بهشون یاد میدم و حتما در منزل باید تکرار بشه تا تثبیت بشه
.
کتاب علوم همراه با آزمایشهای زیادیه که باید انجام بشه لطفا همکاری لازم رو برای فراهم نمودن وسایل با دانش آموزان داشته باشید.
کتاب خیلی سبز رو از جلسه بعد همراه کتاب علوم همه باید همراه داشته باشند مگر خودم قبلش اعلام کنم که نیارید.و تا جایی ک حل شده  باید بلد باشند.

پیشاپیش نهایت تشکر را از همراهی شماعزیزان دارم.
بتوئی