سلام

اولیا گرامی عاجزانه خواهشمندم برای تربیت فرزندانتان بیشتر وقت بگذارید به آنها رعایت حریم دیگران را یاد بدهید ،تذکر دهید در امور دیگران دخالت نکنند ،حس حسادت دارند نه رقابت ،به آنها صحبت کنید بیشتر با آنها خلوت کنید ،بیشتر توجه کنید ،به بچه ها تذکر دهید که مسخره کردن کار اشتباهی است ،من هرروز شاهد مسخره کردن بعضی ها هستم هر چند تذکر میدهم ولی بیفایده است چون من فقط پنج ساعت بابچه ها هستم ،احترام و طرز صحبت با بزرگترها را گوشزد کنید

اگر در کارنامه ی فرزندتان انضباط خوب یا قابل قبول دیدید تعجب نکنید

بچه ها باید در اجتماع زندگی کنند و راه درست زندگی کردن را بیاموزند ،پرورش بیش از آموزش اهمیت دارد ،خدا میداند من از کوچکترین فرصتها استفاده میکنم در راستای پرورش بچه ها چون برای من پرورش بیش از اموزش اهمیت دارد
ریاضی مبحث تقریب تمام شد و بچه ها تمرینها را تا ابتدای بخشپذیری و تقسیم حل کنند + تمرینهای دفتر شامل

۴ تقریب دهگان
۴تقریب صدگان
۴ تقریب هزارگان
پنج عدد مسئله تفریق کسر+ پنج عدد مسئله جمع کسر

دوشنبه امتحان ریاضی تا ابتدای بخشپذیری ،نمره ی این امتحان در نمره ی نوبت اول تاثیر بسزایی دارد
فارسی ادامه درس داده شد از کلمات سخت بخوان و بیندیش ۳ مرتبه + کلمات سخت درس مهمان سهر ما ۳ مرتبه
علوم درس داده شد و مفهوم اهن ربا تدریس شد
با انواع اهن ربا اشنا شدند
این آزمایش معرفی اهن ربا